Těžká technika, které vládnou nákladní vozidla se systémem sklápěčových korb, je nedílnou součástí vybavení nejen zemědělských i stavebních společností.
Zemědělské nástavby a korby na auta
Různé stavební nebo zemědělské práce by se zcela jistě neobešly bez využití těžké techniky. Ale nejen v této oblasti jsou zapotřebí. Těžkou techniku má ve svém inventáři například i vojsko. Mnohostrannost využití vyžaduje také různé konstrukční varianty při realizaci sklápěčových korb. Korby na auta mohou být jednostranné až třístranné.
- Pro 2 osý podvozek
- SH5, provedení s kombinovanými bočnicemi, vysoké 800 mm.
- SH5, provedení S2, horní zavěšení bočnice, vysoké 800 mm
- SH7, provedení pro SÚS, 600 mm vysoké bočnice.
- Pro 3 osý podvozek
- K12, S3, 1250 mm vysoké bočnice.
- SK13, korba S1, 1500 mm vysoké bočnice.
- SK2, provedení S3, S2 či S1, podélně rozdělená bočnice.
- SK6, kombinovaně sklopitelné bočnice, 800 mm vysoké.
- SK 9, korba S2, pro podvozek JAMAL, podélně dělená bočnice.
- Pro 4 osý podvozek
- ST, korba S3 s kombinovaným provedením bočnic, 1250 mm vysoké bočnice.
- ST2, korba S1, 1250 mm vysoké bočnice.
Ideální přestavby pro zemědělské účely
Doprava nákladními vozy je využívána v hojné míře i u zemědělských podniků. Pro maximální využití těchto vozidel a rychlou návratnost investice je ideálním řešením přestavba nákladního automobilu na nosič výměnných zemědělských nástaveb. Tyto zemědělské nástavby nabízejí několik modifikací a variant, které dávají možnost celoročního využití vozidla a tím pádem i úsporu nákladů.
- Pro přestavbu podvozku se dobře uplatňují nejen podvozky Tatra, ale stále více do této oblasti proniká nový model Phoenix s rozvorem náprav 3900 mm.
- Tento plně pohonný podvozek je výhodný především z důvodů maximálního využití všech schopností za minimálních nákladů.
Montážemi plošin Dhollandia s nosnostmi v rozmezí od 150 do 16 000 kg se rozšířil sortiment o bezkonkurenční produkty. O jejich kvalitách svědčí také fakt, že jsou tyto plošiny využívány i naší armádou.