Firmy, kterým záleží na pozitivním vnímání jejich značky, často zvyšují povědomí veřejnosti o své značce a produktech pomocí praktických reklamních dárků. Lidé dostávají dárky rádi. Pokaždé když dárek od vás použijí, uvidí vaše logo a vzpomenou si na vaše zboží či služby. Až budou v budoucnu potřebovat něco z vašeho sortimentu, s důvěrou se na vás obrátí. Pokud je dárek navíc daňově uznatelný reklamní předmět, můžete si náklady na jeho pořízení odečíst ze základu daně a to se zcela jistě vyplatí. Záleží však na tom, o jaký jde reklamní předmět – daňové uznatelné jsou totiž pouze ty, které splňují následující podmínky.
- Cena daňově uznatelného reklamního předmětu nesmí přesáhnout 500 Kč bez DPH. (pokud však nejste plátce DPH, platí pro vás hranice 500 Kč.)
- Daňově uznatelným není ani předmět, který podléhá spotřební dani, například alkohol. (Existuje výjimka pro takzvané tiché víno, takže láhev vína bez bublinek můžete jako daňově uznatelný reklamní předmět použít.
- Poslední podmínkou je to, co dělá reklamní předmět tím, čím je – musí být opatřen viditelným logem vaší firmy, popřípadě jejím názvem či názvem nebo vyobrazením vašeho produktu.
Oblíbenými reklamními předměty jsou například hrnky, trička, čepice nebo USB flash disky či power banky. Zkrátka všechny praktické předměty, na které se dá umístit logo firmy. Rozsáhlý katalog reklamních předmětů najdete například na stránkách firmy bluearrow.cz, která se prodejem a výrobou reklamních předmětů zabývá. Vyberte si z tisícovek nejrůznějších předmětů takový, který odpovídá vkusu a potřebám vašich potenciálních zákazníků, a bluearrow.cz zajistí vše ostatní od potištění vaším logem až po eventuální distribuci vašeho dárku. Obdarujte své zákazníky či obchodní partnery reklamním dárkem. Za pár korun tak získáte skvělou propagaci vaší firmy.