Vlastníte e-shop nebo kamennou prodejnu, která ale občas něco posílá svým zákazníkům? Pak byste měli popřemýšlet o tom, jestli používáte správné obalové materiály. Kvalitní krabice, výplňový materiál a také lepicí pásky. Možná se vám všechno tohle zdá jako malicherná drobnost, nicméně právě maličkosti mohou představovat vaši cestu, jak si zajistit, aby vás zákazníci upřednostnili před konkurencí.
Každý e-shop by měl zvážit koupi potištěných lepicích pásek. Proč? Máme pro vás rovnou čtyři důvody!
V článku najdete
1. Zákazník bude hned vědět, od koho je balíček
Až se zákazníkovi dostane do ruky balíček, hned bude podle potištěné lepicí pásky vědět, že je od vás. Páska se stane takovým poznávacím znamením. Je jen na vás, zda na ni umístíte firemní slogan, logo, adresu e-shopu nebo něco úplně jiného. Dejte si ale záležet, aby si potisk každý spojil s vaší firmou – viz následující bod.
2. Uděláte si skvělou reklamu
Uvědomte si, kolik lidí se po cestě s vaším balíčkem setká. Každopádně to budou přepravci a určitě ne jeden. Možná balík uvidí i sousedka zákazníka nebo kolega, který mu ho převezme. A kdo ví, kde krabice s potištěnou páskou skončí potom. Možná vám přivede rovnou několik nových zákazníků.
3. Vaši lepicí pásku si nikdo nedovolí strhnout
Ne že by se to běžně dělo, ale nejspíš i vás už někdy napadlo, zda se cestou obsahu zásilky něco nestane. Pokud použijete lepicí pásky s vrchním potiskem své firmy, je vyloučeno, aby balík někdo roztrhal a znovu zalepil. Bylo by to poznat, protože takovou pásku jako vy nikdo jiný nemá.
4. Bude vidět, že vám záleží na detailech
Milý vzkaz na lepicí pásce dokáže rozzářit den. Zákazníkovi, přepravci i pošťačce. Dělejte radost maličkostmi a nebojte se právě těmito drobnostmi, které vás ve finále vyjdou na pár desítek korun, odlišovat od konkurence. Na detailech totiž záleží.
Tak mrkněte na Pasky.cz a objednejte si ty své.