Lepší ceny, větší výběr, pohodlné nakupování bez nutnosti kamkoliv chodit – to jsou jen některé z mnoha důvodů, proč stále větší procento lidí dává přednost nákupům v internetových obchodech před klasickými kamennými prodejnami. Ze strany obchodníka je však situace mnohem složitější. Na internetu je obrovská konkurence a odlišit se od ní může být někdy opravdu složité. Jak nezapadnout mezi tisíce dalších internetových obchodů?
Konkurenční výhoda
Dnes rozhodně není jednoduché v něčem vynikat, protože „být nejlepší“ se snaží všichni. Než tedy začnete vymýšlet, na čem postavit celý brand, zamyslete se, co je vaší konkurenční výhodou. Co děláte jinak? V čem jste jedineční? Co můžete oproti konkurenci nabídnout? Těchto výhod může být hned několik – nové způsoby řešení daného problému, jiný způsob poskytování služeb, zainteresovanost v daném problému či skvělá znalost vašich zákazníků, jejich potřeb apod.
Budování důvěry
Pokud chcete získat důvěru zákazníka, je potřeba ho přesvědčit, že jste v daném oboru profesionál a že právě vám se může svěřit do rukou. Jestliže navíc ukážete, že to, co děláte, je zároveň i vaší zálibou, poskytne vám to velkou výhodu. Zapracujte na obsahu vašeho webu již při tvorbě webové stránky, například prostřednictvím sekce blogu, kde můžete zákazníkům pravidelně podávat informace, které by je mohly zajímat nebo které jim pomohou vyřešit problematiku spojenou s vaším oborem podnikání.
Zaměřte se na obsah
Kvalitní a unikátní obsah zdarma z vás může nejenom udělat žádaného odborníka, ale také docílíte toho, že vás budou kladně hodnotit vyhledávače. Jak ale takový obsah tvořit? Do psaní se můžete pustit svépomocí. Vy dané problematice rozumíte nejlépe, stačí tak popsat vaši práci, zajímavosti, tipy a triky nebo zodpovědět časté dotazy. Pokud však víte, že psaní vám moc nejde a na tvorbu textů si netroufnete, využijte služeb reklamní agentury, která se zaměřuje na online marketing. Ta vám může pomoci nejenom se sepsáním kvalitního obsahu, ale také vám může zajistit mnohé další služby.